Yalnızlık nickleri

Yalnızlık nickleri , msnnicklerim , nickler
# FazLa Rahatım Rahatsız EdeRmi.? Etse BiLe FarqedeRmi..?

||AsLa KayßettikLeRim OLmaDı wazqeçtikLerim oLdu..!!! ||

*-*-TaRTışaCaKsaK eĞeR..BaNa Bi DaKKa İzn VeR..BeYnimi ÇıKaRıP GeLeYim..ŞaRTLaR eŞiT oLsun..

Sen istedin bunu GİTTİN & BİTTİN !!! üzqünüm ben yoqumm artık !!

Sakın bana dokunma taş bastım bağrıma kadehlere merhaba aşkım sana elveda

çσк уαηαя∂ıм gιтмє ∂ιує вєη σηα, уıℓℓαя ѕσηrα ∂öηüуσямυş вαηαηє, ѕєνιуσя∂υm güℓüρ gєçтι αşкıмα, şιм∂ι вєηι ѕєνιуσямυş вαηαηє…..

[…|…Ne iLk Nede SonduN SevgiyLe BağLayıp NefretLe Son buLdun ÜzgünüM EZİK insaN Sende Unutuldun…|…]

ŞıMARıĞıM, UYsaLıM, İsTeYince LaF SoKarıM, cok HAssAs ve ALıNGaNıM ÇöZeMeZsiN BeNi, BeN ZoR oLanLarDaNıM.!!

Yalnızlık nickleri , msnnicklerim , nickler

Biqün Pişman oLupta Dönersen Geri..
GönüL Kapım Açık Ama Nah Girersin İçeri !

Bu FiLM BeNiM FiLMiM!!BuRDa eSaS KıZ BeNiM!SeNaRYoDa BiLe YoKKeN…Bu SüSLü ŞıLLıK Da KiM?!

Yalnızlık nickleri , msnnicklerim , nickler

Etiketler: , ,

Bir Cevap Yazın

