Manyak msn nickleri

Manyak msn nickleri, nickler , msn sözleri

Ne zaman yanılmayı pas geçmeye kalksak, pusular kuruldu bize, içimizdeki ıssız patikalarda….

Ayrılık.. O kanlı zafer.. Şimdi paylaştığımız işte bu….

AyRıLık da ßiTmeLi…

…ve biz yaralarımızdan tanımıştık birbirimizi…

Ayrılık parmaklarımızın birbirine ilk değişinde başlamıştı..

Yaralarımız vardı ve içimize sızardı kan. Ne anılardan vazgeçebildik nede yeni başlangıçlardan.

Manyak msn nickleri, nickler , msn sözleri
sevgilim diyorum son kez sana. Bir daha demiyeceğimdendir bu, ve bir daha dokunmayacağımdandır klavyede adını yazdığım tuşlara…

Bir dakikanın bütün saniyeleriydin sen ama bittin….

Bugün pek bi yalnızdım… Tek dostum sıcak damlayan gözyaşlarım…

Dokunmaya kalksak kanamaya başlayacak kadar taze, sarmaya çalışsak, bir ömür kadar uzak olan yaralarımız vardı…

Ayrılıklara Acemi Aşıklarmışız…Ne Barıştan Anlarız
Ne Mütareke Biliriz Şimdi…

Manyak msn nickleri, nickler , msn sözleri
..::: Aşk ßenim Sonum :::…

Beni Sana Bağlayan İpleri Kes. Azad Et Beni…!

Sen Geceyi Bana Bela Ettin Ben Sana Olan Herşeye Lanet Ettim..

Etiketler: , , , , , ,

Bir Yanıt to “Manyak msn nickleri”

  1. mehmet Says:

    arkadaşlar daha değişik şeyler yazabilirdiniz demi

Bir Cevap Yazın

