Bulunmayan msn nickleri

Kusursuz nickler , Bulunmayan msn nickleri , nickler
HeR sEçiM Bi kAyBedişTiR…bENi kAybEtmEyi sEçeNi bEn kAzANmAk içiN uğRAşmAm aRtıK…
bEN hEp oLduĞum yERdeYim vE oLduĞuM giBiyiM…!!! _YANLIŞ YAPANI ASLA AFFETMEM, FAZLASINI YAŞATIRIM_->

SênînLê întîhâRîn e$îqîndê jîLêtLê dâmâr mêSâfêSindêyiz..

HaYaT YoLLaRDaN ÇiZiLMiŞ oLSa BiLe Bu YoLLaRDaN BiRiNi SeÇeCeKSiN! SeÇDiĞiN YoLDa öLüM oLSa BiLe SeLaM VeRiP GeÇeCeKSiN!!!

aLayına qider demedik mi_???cefaLarı çekmedik mi_???ah be kankaa bizde sewmedik miiiiiiiiiiiiiiiiiii?????:

Yok artık kaLßÎmdé né aşk né $évgÎ Î$témém artık gÎt Î$témém $énÎ na$ıL oL$a hérşéy yaLan.(ßéndé yaLandım)

ßazn uzn cümlelern noktasdr a$k seßepsz akan yaşlarn şahidi kimi zamn zarafetidr güzelliğn kimi zamnda kalbn akla ihaneti!!!

ßeni çeken çeker çekmeyen çeker gider…kopacaksa kopsun ßitecekse ßitsin ßeni sevmeyen warsa …tir(YASAK KELİME) oLup gitsin
Kusursuz nickler , Bulunmayan msn nickleri , nickler
seninle tanışalı zaten birtek seni bulabiliyorum koydugum yerdeBeni Beyninden Silmiş Olabilirsin Ama Kalbinde Hala Ben Hüküm SÜRÜYORUM

Etiketler: , , , , , , , ,

Bir Yanıt to “Bulunmayan msn nickleri”

  1. sema Says:

    çok CÜzEL

Bir Cevap Yazın

