Msn nickleri

dißine wurdum a$kIn ..
suretim bo$ $i$eLerde ..
tiRyaki oLdum artIq bu derde ..

Sersefil bu bedenim .

Yalnızlıkta Gizli Verasetim.

Biliyorsun gitmem gerek yollar bitmez düşünerek .

şımaRıqh – uqaLayım isTeiNce laFı koyaRım aMa çHoq haSsaS vE aLıNqaNıM çözeMessiN beNi beN zoR oLaNLaRdaNıM.

biRqüN ağLaRım – biR qüNahkaRım.biR daHa aRaMa boşuNa beN fiRaRdaıM.

anladım sonu yok yalnızlığın
hergün çoğalacak
herzaman böylemiydi
bilmiyorum
sanki dokunmazdı çocukken ağlamak

dün sanki hiç olmamış gibi ölüm sıcak karşılıor beni yalnızca elveda diecegim şimdi..

zor belki bunu istemek kendimden
ama neden bilmiyorum mecburum sanki
bu yüzden
gidiyorum msn nickleri bu yerden.

Hepinizden Uzakta KaLmak..
SaLakLıkLarınızı Uzaktan İzLemek..
O Kadar EğLenceLi ki.!
Sizsiz Hayat O Kadar GüzeL ki.!

adımı tükürün azınızdan çiğnediğinz yeter !
Nefret ettim bazınızdan,dostum düşmanımdan beter.
Kmse kusura bakmasn,ynımda kmse kaLmasın
we kmsede surat asmasın, Lan sen arkadasmısn ?

GüŁεяεК КαybεŦŦiКŁεяiήi AğŁαyαяαk Кαzαnαmαzsıή

::::::ησтнιηg ιмρσѕsιвℓє::::::

ºº¢ığLığım boğâzımı késti, kânâ(yâ)mâDım
-dé hâLindéyim âcıLârın.º

Sen sus Ritmin konu$sun.. Dans Her$eye yeTer .. (”,)

Yarım kaLdı Ruhum nerdesinn ?! nickler Cok özLediimm..

Sarho$ Ruhum ßak Tam A$k TadıNdaa.. (”,)

Sen yeTerki iste.. Cocuk kaLßim seninLee =)

qün qeLir pi$man oLursan kaLßimde seni buLamazsan,hatırLa.. Kimin yüzünden !

siLence Is A Scary Sound.. ! ( sessizLik korkunç ßir sesTiR )

ßize a$k Lazım.. AyrıLık deqiLL..

Etiketler: , , ,

Bir Cevap Yazın

